January 22, 2011

Salam 2011- episod 2010


hari ni dah masuk 23 januari dh...gila lama aku menyepi dari dunia blog ni.....ni 1st entry slps sthn aku berehat dr mencoretkan kata2 ayat2 yang ntah hape2...bicara pon makin sepi tanpa isi..tapi kadang2 nak coret ayat pon xde idea...otak dah beku dh akibat musim ujan ari tu...ehee..

aku pon dah abih study..skang boleh la try nk fokus balik kat blog yg usang ni..sian plak tgk kosong je mcm ni.....ehehee...

tapi sebenarnya aku ksian kat diri aku sendiri nih...xde keje nak buat...klu zaman blaja dulu, bukak je sem baru terus kena peluru2 asaimen yg x benti2 datang..aisemen, time tu tak tau la nk ckp....malas nya Tuhan sj yang tahu...isk..isk..isk...rasa nak luku2 je kepala org yg bg asaimen tu...ahahaaa...(ish,,x patot btol kan-ampun mr/mrs/ms lecturer)...;P sakit jiwa ooii dapat asaimen byk2 skali gus...tensyen tu toksah duk kata la....aku rase mesti ramai yg paham situasi ni kan...eheee...maklum lah masing2 ade pengalaman jd student kan....tp dalam byk2 asaimen tu yg paling kena fokus adalah thesis...dush..dush..dush....tapi aku rase aku bertuah lah...dapat lecturer aka supervisor yg very sempoi...sporting giler ok....ehee...

erm, lagi satu, time tensyen bile tiba musim exam...aku teringat kat member aku, dia punye exam direct smggu 4,5 paper..pg ptg plak tu..sian....aku?? nasib gap byk ari jgk...tp ttp MALAS....ssh tul nk buang sikap malas tu kan..dh sebati sgt agaknya....hurmmm...

tapi tu sume dah berlalu.....yg berlalu itu cukup memberi makna indah dalam hidup aku...menambah rasa dalam rencah hidup aku...menambah fasa2 dalam riwayat hidup aku..dan sume ni memberi impak yg baik dalam kehidupan aku....
"aku rindu kan hari semalam... aku sayang kan hari ini... aku damba kan hari esok..."


No comments:

Post a Comment