December 1, 2009

-Bismillahirahmanirahim-

Assalamualaikum pembuka bicara Bloghatiku ini...
apa-apa yg ingin kita lakukan seharusnya dimulakan dengan selawat & salam...

Bloghatiku ini adalah blog aku yg kedua setelah yg pertama aku kira lahir dari insan yg masih tercari-cari hala tuju...masih terkapai-kapai mencari idea untuk diluahkan.. Bloghatiku lahir dari jiwa, dari hati yg sedar & ingin mencari sedikit ruang utk aku melepaskan keluh kesah dunia kehidupan yg penuh pancaroba hari ini...

aku kira permulaan Bloghatiku ini mampu meluahkan, malah menjadi wakil diriku dan sesiapa shj yg ingin meluahkan rasa, meluahkan ketidakpuasan yg berlaku dalam kehidupan ini...luahan yg lahir dari hati walaupom mungkin nanti agak sinis atau pedas, namun ku anggap ia adalah satu kejujuran yg perlu dibentangkan oleh akal yg bersih & hati yg suci...

Bloghatiku tidak hanya berkisar pada kehidupan aku semata2..tetapi sesiapa shj yg sudi berkongsi rasa gembira,sedih,dan semua rase yang wujud dalam diri manusia... membuang segala hipokrasi duniawi...malah tidak salah untuk kita berkongsi minat & cita-cita...mungkin juga untuk berkongsi segala yg terkini & tercanggih...semua nye boleh di ruang ini....kecanggihan ini jugak la kan yg memberi ruang dan kebebasan untuk kite meluahkan segala yg ingin kita luahkan..

mungkin anda yg membaca blog aku ini pada permulaan di atas menganggap Bloghatiku sesuatu yg serius atau tegas, atau mungkin akan ada yg cakap "oh,skma nye budak ni tulis blog." tapi itu terpulang kepada anda pembaca untuk menilainya... tapi bagi aku, Bloghatiku ini sesuatu yg aku anggap SEMPOI dan RINGAN utk semua pembaca yg b'minat untuk mengetahui isi hati luahan rasa...macam iklan cukup rasa tu..lebih kurangla...

sebenarnya tak reti pom nak serius2 nih, tapi kadang2 kite perlu jugak untuk serius kan....hidup ini, perlu ada segala rasa, baru la terasa nikmatnya (mcm iklan mee sedaap tu)...=)

ok la, salam perkenalan dari saya, Bloghatiku......

btw, blog aku yg pertama x akan & x mungkin utk dilupakan........... http://my-kiemah.blogspot.com ( wHat- InsiDe-mE ) aku akan terus updates kedua-dua blog aku ni...kuzahirkan segala yg tersurat dan tersirat untuk kedua-duanya...

No comments:

Post a Comment